1. Sprzęt dostarczony do serwisu powinien być czysty.
2. Serwis ma prawo doliczyć opłatę za wyczyszczenie sprzętu w wysokości 30zł jeżeli brud (błoto bądź gęste smary) będą przeszkadzały w wykonaniu usługi.
3. Całkowity koszt naprawy obejmuje koszt usługi serwisowej oraz koszt użytych części.
4. Ceny usług serwisowych podane w cenniku nie zawierają kosztów użytych części.
5. Cennik usług podany jest na stronie internetowej www.s4bikes.pl
6. Wstępny koszt naprawy podawany podczas przyjmowania sprzętu i wstępnych oględzin jest kwotą orientacyjną. Cena ta może ulec zmianie w trakcie naprawy, w przypadku wykrycia dodatkowych usterek lub konieczności wymiany elementów eksploatacyjnych.
7. W przypadku znacznej zmiany wstępnej wyceny naprawy Klient zostanie o tym poinformowany telefonicznie oraz ma prawo do podjęcia decyzji w sprawie ponoszenia dodatkowych kosztów.
9. W przypadku rezygnacji z dalszej naprawy sprzętu przed jej zakończeniem klient uiszcza opłatę za wykonanie usługi serwisowej i użyte części do chwili rezygnacji.
10. Wymienione – zużyte części ze sprzętu klienta zostaną poddane utylizacji, jeżeli klient przed naprawą nie zadeklaruje woli ich zabrania.
11. Klient zobowiązany jest do odebrania sprzętu w wyznaczonym wcześniej terminie.
12. Po przekroczeniu 10 dni roboczych od wyznaczonej daty odbioru, naliczana jest dodatkowa opłata za przechowywanie roweru w wysokości 2zł za każdy kolejny dzień (60zł za miesiąc zgodnie z cennikiem).
13. Jeżeli klient nie odbierze roweru przez 3 miesiące od daty odbioru Serwis ma prawo wystawić rower na sprzedaż celem odzyskania poniesionych kosztów naprawy i magazynowania.
14. Jeżeli zlecona naprawa nie zostanie wykonana w określonym terminie z powodu braku potrzebnych części lub zdarzeń losowych Klient zostanie o tym poinformowany oraz wyznaczony zostanie dalszy termin odbioru.
15. Mianem terminu odbioru towaru (roweru lub innego sprzętu) określa się datę zakończenia prac naprawczych.
16. W przypadku braku ustalenia terminu odbioru roweru Klient zostanie o nim poinformowany w trakcie lub po zakończeniu napraw.
17. Oddając sprzęt do serwisu Klient oświadcza że zapoznał się z regulaminem serwisu i akceptuję wszystkie zawarte w nim warunki.